2012. február 1., szerda

La fille parisienne est de retour


Napról-napra több és több én-téma pörög most bennem, rengeteg régi és friss dolgok kerül felszínre, dolgozom magamban jó sok mindenen, amiket folyton papírra vetnék, mert ez sok szinten segít nekem, de mind mennyiségében, mind mélységében vállalhatatlannak érzem most már őket ebbe a blogba. Így is túlfeszítettem már a húrt, ezért ne haragudjatok. Úgyhogy ismét visszanyúlok régi-öreg Párizsi lány blogomhoz, és oda fogom vezetni lelkem zavaros történéseit. Aki ezt is figyelemmel kísérné, írjon nekem, és adok szívesen meghívót. Itt meg marad, ami publikus belőlem, és természetesen ami Bobó-téma. Nem először bontom ketté Bobó és magam, nem először zárkózom be, ezeknek a változása is érdekes, de most megint így érzem jónak.


40 megjegyzés:

  1. Én természetesen kérek szépen meghívót!!!!
    KK.

    VálaszTörlés
  2. És hova lett a görögországi kalandokról szóló bejegyzés?Átkerült a Párizsi lány blogba?

    VálaszTörlés
  3. Ha nem bánod, én is szeretnék meghívót! :)

    VálaszTörlés
  4. Ahh, a három hűséges! :))
    Adtam mindegyikőtöknek.
    Kriszta, oda át, aha. Jobb az ott. Miért keresed?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert még tartozom egy KK. Paralián kommenttel. :)))

      Törlés
    2. Még egy hűséges törzsolvasó kér hozzáférést, köszönöm! :-)/kishegi@freemail.hu-val kérem szépen, mert azzal van a többi blog is és úgy szoktam olvasni a google readerrel őket, köszi!/

      Törlés
  5. gimme :)
    bár én ritkán szólok hozzá a lelkizős bejegyzésekhez, ha megengeded, olvasnám őket... de megértem azt is, nem engedsz be.
    puszi

    VálaszTörlés
  6. Ildi, Réka, nincs hozzátok mailcímem!! Kérek

    VálaszTörlés
  7. Kérek,kérek plz!!!!! pusz: Kriszti

    VálaszTörlés
  8. Szia Virág.
    Lelkes zúg olvasod vagyok, kérhetek gy meghívót a másik bloghoz is.
    Köszi
    Petra
    vaspetra@freemail.hu

    VálaszTörlés
  9. gurtler.ildi@gmail.com
    köszi! :)

    VálaszTörlés
  10. Ha szabadna :) jandocsilla@hotmail.com

    VálaszTörlés
  11. Ha kukkoló folyosószomszédok is kaphatnak, akkor én is kérek szépen meghívót :) A címem gyarfasvera és freemail. Én megpróbáltam leszokni, de úgy látszik, függő lettem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már ment is ;) Engem nem zavar, mondtam.

      Törlés
    2. Virág, kaphatok esetleg én is? Mindig olvaslak, csak némi lemaradással...
      csipildi és gmail
      Előre is köszi!

      Törlés
    3. Virág, én is szívesen követném a történeteidet. juhasz_marta@yahoo.co.uk köszi: Márti

      Törlés
  12. Kedves Virág! Ha bár nekem nincs gyermekem, Bobó blogját mégis lelkesen követem, roppant szórakoztató. Ha téged tényleg nem zavar, én is szívesen olvasnám lelkitusád állomásait, jó lenne néha erőt meríteni belőle(d). hhtimi és gmail. Köszönöm! Timi

    VálaszTörlés
  13. Működik még a párizsi lány, Virág? Azt írja hogy lejárt a meghívóm...

    VálaszTörlés
  14. Hm, küldtem újra kishegi freemailre. Az jó?

    VálaszTörlés
  15. Szia! Régi-Új vagyok. Szeretnék meghívót a párizsi lányra. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  16. babci10@freemail.hu

    VálaszTörlés
  17. Szia! Gabinak hívnak,és már a Boti történeteidet kívülről tudom.Imádom. Azért gondoltam,hogy szeretnék tovább olvasni mert nagyon szeretem az írásaidat. Szórakoztató,megható.... jó olvasmány.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, küldtem neked, remélem sikerül belépned, és nem okozok csalódást az ottaniakkal... Voltak sötét időszakaim... Köszönöm egyébként, hogy olvasol.
      Virág

      Törlés
  18. Szia!Niki vagyok és egy másik blogon keresztül találtam rád/rátok!Nagyon tetszik,ahogy írsz,mert annyira őszinte.És ha nem veszed tolakodásnak,hogy igy ismeretlenül,de szeretném olvasni a másik blogodat is.

    VálaszTörlés
  19. Szia Niki, adsz lci egy emailcímet?

    VálaszTörlés
  20. Szia! Nem tudom él-e még a lehetőség, de szívesen olvasnám a másik blogod is, mert ezt nagy kedvvel teszem. hamarbarbara1@gmail.com

    VálaszTörlés

Mit szólsz?